6.4.4 | Heruitvinden en -positioneren bibliotheken |
---|---|
Toelichting op meerjarendoel | |
In 2020 is het CRM-systeem (klantmanagementsysteem) door alle Utrechtse bibliotheken geïmplementeerd. Hierdoor hebben de bibliotheken meer inzicht in de vraag van gebruikers en leden. Ten gevolge van de coronacrisis en de sluiting van bibliotheken is er vertraging opgetreden bij de uitvoering van CRM-campagnes. Desondanks is eind 2020 gestart met de ontwikkeling van een CRM-systeem waarin deelnemers aan Taalhuizen worden geregistreerd en vorderingen en leerdoelen worden vastgelegd. |
Beoogd resultaat 2020 | Status | Toelichting | |
• | Een geïmplementeerd CRM-systeem door alle Utrechtse bibliotheken waarmee de bibliotheken meer inzicht hebben op de vraag van de gebruikers en leden. | In 2020 is het CRM-systeem (klantmanagementsysteem) door alle Utrechtse bibliotheken geïmplementeerd. | |